NI3 WIEM PODCAST

Cześć!
Witam was w Ni3 Wiem Podcast!
Jest to Podcast o totalnych głupotach. Czasami obgadujemy dramy influencerów, jeszcze czesciej wydarzenia z ostatnich dni. Nie zamykamy się na żadne tematy. Żartujemy sobie z wszystkiego i z niczego. Jakby to określić... "nie wiem". Odcinki pojawiają się co tydzień w niedzielę o godzinie 14:00. Czasem dodatkowo wypuścimy jakiś specjal ale to zależy. Link do naszego kanału YT to https://www.youtube.com/channel/UCrwsLa6vQrEr9yE-QmmGSjQ
A prowadzącymi są tacy gentlemani jak Czarek "czarekbut" Butkiewicz, Zbychu "Kozack97" Skowroński oraz Piotrek Parking.

Kategorie:
Komediowe

Odcinki od najnowszych:

Ni3 Wiem Podcast (106) - Grzesiu się dostał, incydent w Sekwanie, Chajzera coś męczy po jego kebabie
2024-06-16 13:47:00

Dowiedziałem się niedawno że moi ulubieni wokaliści nie istnieją, smutna sprawa. Smutną sprawą na pewno był też kebab Chajzera, dla Lewicy ich wynik w wyborach, a dla fanów Star Wars - Akolita. Ale koniec końców odpowiedzmy sobie na pytania ważne, jak np - a co gdybyśmy się pocałowali na kiblach wzdłuż Sekwany? Zakola czy zakolanówki? Czy Czarek poszedłby na Fame? I kim do cholery jest Dawid? Prowadzący: ​⁠ @piotrekparking5925 ​⁠ @Czarekbut ​⁠ @KoZack97 SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Rozdziały: 0:00 - Intro i patroni 0:30 - Recytacja (Alushh - Cuck) 1:55 - Przywitanko 3:00 - Podsumowanko wyborów (BRAUN SIĘ DOSTAŁ XDD) 13:20 - Antifa Gay Pizzeria to mój nowy ulubiony running joke XD 16:32 - Roast Roberta Biedronia 18:45 - Kolejne sukcesy i porażki inicjatywy 25:05 - Uwielbiam Kawę na Ławę 28:45 - Czarek widział fajny standup 31:40 - Incydent kałowy w Paryżu 37:45 - Brak czipiczipi ciapaciapa cię dobija 39:50 - Dekakoldyzacja Lizaka 44:05 - Cesarzowa Internetu 53:10 - Smutno Podcast 53:45 - Akolita nadaje się do Sekwany 59:50 - Czy Wolverine woli Panów? 1:01:10 - Wielki rant o udawanej inkluzywności w mediach 1:15:50 - Druga strona medalu, czyli spłakane konserwy 1:20:00 - Czarek chajzeruje o Chajzerze XD 1:23:45 - Filip Chajzer przychajzerował Książuli 1:34:30 - Moralność brania pieniędzy od freaków 1:53:00 - DZIĘKUJEMY PATRONOM!!!! (rekord XD) 1:58:45 - Żyjemy w społeczeństwie podcast 1:59:00 - WIĘCEJ SLOPU DAJCIE MI SLOP MMM TASTY SLOP 2:06:10 - Najszybsze kobiety w Europie 2:08:35 - Stream o dosłownie niczym 2:10:55 - Vito Bambino i Bart RapRiver z OMNIBRAIN opinią XD 2:19:55 - Prywatyzacja lajków na Twitterze 2:22:00 - Incydent w Danii
Dowiedziałem się niedawno że moi ulubieni wokaliści nie istnieją, smutna sprawa. Smutną sprawą na pewno był też kebab Chajzera, dla Lewicy ich wynik w wyborach, a dla fanów Star Wars - Akolita. Ale koniec końców odpowiedzmy sobie na pytania ważne, jak np - a co gdybyśmy się pocałowali na kiblach wzdłuż Sekwany? Zakola czy zakolanówki? Czy Czarek poszedłby na Fame? I kim do cholery jest Dawid? Prowadzący: ​⁠ @piotrekparking5925 ​⁠ @Czarekbut ​⁠ @KoZack97 SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Rozdziały: 0:00 - Intro i patroni 0:30 - Recytacja (Alushh - Cuck) 1:55 - Przywitanko 3:00 - Podsumowanko wyborów (BRAUN SIĘ DOSTAŁ XDD) 13:20 - Antifa Gay Pizzeria to mój nowy ulubiony running joke XD 16:32 - Roast Roberta Biedronia 18:45 - Kolejne sukcesy i porażki inicjatywy 25:05 - Uwielbiam Kawę na Ławę 28:45 - Czarek widział fajny standup 31:40 - Incydent kałowy w Paryżu 37:45 - Brak czipiczipi ciapaciapa cię dobija 39:50 - Dekakoldyzacja Lizaka 44:05 - Cesarzowa Internetu 53:10 - Smutno Podcast 53:45 - Akolita nadaje się do Sekwany 59:50 - Czy Wolverine woli Panów? 1:01:10 - Wielki rant o udawanej inkluzywności w mediach 1:15:50 - Druga strona medalu, czyli spłakane konserwy 1:20:00 - Czarek chajzeruje o Chajzerze XD 1:23:45 - Filip Chajzer przychajzerował Książuli 1:34:30 - Moralność brania pieniędzy od freaków 1:53:00 - DZIĘKUJEMY PATRONOM!!!! (rekord XD) 1:58:45 - Żyjemy w społeczeństwie podcast 1:59:00 - WIĘCEJ SLOPU DAJCIE MI SLOP MMM TASTY SLOP 2:06:10 - Najszybsze kobiety w Europie 2:08:35 - Stream o dosłownie niczym 2:10:55 - Vito Bambino i Bart RapRiver z OMNIBRAIN opinią XD 2:19:55 - Prywatyzacja lajków na Twitterze 2:22:00 - Incydent w Danii

Ni3 Wiem Podcast (105) - Bestia z Tokio, Zony szuka żony, kelner z pizzą sprawił że jestem nerwowy
2024-06-09 13:45:00

Dziś nasza pizza się zepsuła bo jakieś l*waki z (tfu) antify wzięły źle usłyszały nasze zamówienie i musieliśmy to jakoś wyprostować. Oprócz tego śmiejemy się z Zoniuka (bo jest hipokrytą xD). W sumie nie wiem co jeszcze bo mam pamięć złotej rybki a Zbychu leń śpi nadal o 13 w niedziele lmao. Pozdrawiam wszystkich i dobrych chłopaków z Legnicy Prowadzący: ​⁠ @czarekbut @kozack97 @piotrekparking SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Rozdziały później bo Zbuch nie umie wstać nawet o 11 śmierdzący leń
Dziś nasza pizza się zepsuła bo jakieś l*waki z (tfu) antify wzięły źle usłyszały nasze zamówienie i musieliśmy to jakoś wyprostować. Oprócz tego śmiejemy się z Zoniuka (bo jest hipokrytą xD). W sumie nie wiem co jeszcze bo mam pamięć złotej rybki a Zbychu leń śpi nadal o 13 w niedziele lmao. Pozdrawiam wszystkich i dobrych chłopaków z Legnicy Prowadzący: ​⁠ @czarekbut @kozack97 @piotrekparking SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Rozdziały później bo Zbuch nie umie wstać nawet o 11 śmierdzący leń

Ni3 Wiem Podcast (104) - Pioter na wyjeździe, Kamil na feacie, kto przez zakrętki ma ciężkie życie?
2024-06-02 13:45:00

Peter wziął przysługujący mu raz na rok jeden dzień urlopu i dzisiaj zastępuje go Kamil, ale spokojnie widzowie, nadal znajdzie się w tym odcinku zarówno głębsza dyskusja jak i obowiązkowy news o kimś pod wpływem! Prowadzący:  @Czarekbut   @KoZack97   @kamil.p5134  (nasz gość!) SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast ROZDZIAŁY 0:00 - XDD Czarek coś odwalił 0:13 - Ile patronów jo cie chwyca 0:30 - XDDD CZAREK NA MIŁOŚĆ BOSKĄ 0:36 - Recytacja (Grupa Operacyjna - Mordo Ty Moja) 1:45 - Przywitanko 2:30 - Kaczka jumpscare 2:42 - Czy Czarek dalej jest bagietą? 3:15 - Życzenia z okazji Dnia Dziecka 6:20 - Kevin Hart u Kaia Cenata 8:10 - Czarek But mukbang 9:32 - Walka na gołe flety (TO NIE TAK JAK BRZMI) 11:55 - Dziękujemy za wsparcie na Spotify!! 13:22 - Twoja Stara w TVP (literalnie) 18:23 - O NO NO NO NO NO 19:20 - Tartak podcast 19:54 - Bezpieczne transportowanie butelek 21:25 - Speedrun Czaruchy 22:25 - Zaginiony Cz-word i problematyka pozornych n-wordów 27:00 - Szkalowanie papaja zanim to było modne 29:13 - SEJM THE GAME! (można już dodać do wishlisty na Steam) 30:00 - Nie moge mam spanko :3 31:50 - Dzieci z bloków vs dzieci z działek 34:15 - Miesiąc Dumy (z bycia Żugajką) 35:05 - Trump jest skibidi (i winny, ale jeszcze tego nie rozkminiliśmy) 35:42 - Czy Ania Lewandowska odwala Robercikowi? 38:05 - Salma Hayek throwback 39:14 - Proste fakty 39:25 - Ta co ma fryzurę jak szczur z kanału według BARDZO heteroseksualnego redpillowca 43:15 - Dlaczego stupkarze to dobrzy reżyserzy? 45:27 - Proste fakty po raz kolejny 45:35 - McFakapik McDonalds z McU 49:30 - FAPGODPL OBEJRZYJ TEN SEGMENT 52:00 - Jeszcze raz wesołego geja 53:20 - Kizo coś bełkocze, ale oprócz tego bełkocze 56:05 - XDDDDD 56:25 - Znasz kogoś z maja? 56:43 - XDDDDDDDDDDD 57:15 - Czytamy memy 58:33 - DZIĘKUJEMY PATRONOM!!! (i proste fakty) 59:54 - Czterystapietnaściezterystapietnaście bawi Cię to? 1:00:17 - DZIĘKUJEMY PATRONOM!!! 1:04:23 - CZAREK NA MIŁOŚĆ BOSKĄ XDDD 1:05:57 - TA, NO, GG CZAREK XDD 1:06:17 - Spocuchy w Fortnite się zesrały 1:09:14 - Dużo prostych faktów 1:09:30 - Czy nowy karnet Fortnite oddaje 1:21:37 - Serial Fallout dalej denerwuje Zbycha 1:24:36 - Uważajcie na kleszcze 1:25:02 - XDDDDDDDDD 1:25:41 - Nie, serio, uważajcie na kleszcze 1:26:30 - Buuuhuu zakrętki 1:29:05 - XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 1:30:35 - ŻUKOSIA Z BAZĄ?!?! 1:32:14 - XDDDDDD NIE MOGĘ XDDDDD 1:32:50 - To jak to jest z tymi zakrętkami 1:33:22 - CZAREK PRZESTAŃ SIĘ TRZĄŚĆ XDDDDDDDD 1:34:00 - Dobra, zakrętki, już XDD 1:38:30 - DUSZĘ SIĘ XDDDDDDDD 1:38:44 - Tanajno z rigczem 1:40:15 - Teoria podkowy a głupota polityków 1:42:35 - Gerwalt to pajac 1:44:00 - Most który się zawalił kilka miesięcy temu także nie wiem po co ale ok 1:45:00 - Cześć Łukasz! 1:46:20 - Najgorsza próba anulowania youtubera (In Praise of Shadows vs Wendigoon) 1:59:15 - Gracze lola lmao who cares 2:00:00 - Można, wręcz powinno, nawet trzeba 2:00:30 - Imagine tak się emocjonować lolem 2:02:13 - FAKTY 2:02:50 - Nie no serio kogo lol obchodzi cry about it bozo 2:04:15 - Jeszcze parę rzeczy o In Praise of Shadows 2:06:50 - Autoratio 2:08:35 - XDDDDDDDDDDDDDDDDD 2:09:10 - ASMR jedzenia bagietki mając schizofrenię

Peter wziął przysługujący mu raz na rok jeden dzień urlopu i dzisiaj zastępuje go Kamil, ale spokojnie widzowie, nadal znajdzie się w tym odcinku zarówno głębsza dyskusja jak i obowiązkowy news o kimś pod wpływem! Prowadzący:  @Czarekbut   @KoZack97   @kamil.p5134  (nasz gość!) SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast ROZDZIAŁY 0:00 - XDD Czarek coś odwalił 0:13 - Ile patronów jo cie chwyca 0:30 - XDDD CZAREK NA MIŁOŚĆ BOSKĄ 0:36 - Recytacja (Grupa Operacyjna - Mordo Ty Moja) 1:45 - Przywitanko 2:30 - Kaczka jumpscare 2:42 - Czy Czarek dalej jest bagietą? 3:15 - Życzenia z okazji Dnia Dziecka 6:20 - Kevin Hart u Kaia Cenata 8:10 - Czarek But mukbang 9:32 - Walka na gołe flety (TO NIE TAK JAK BRZMI) 11:55 - Dziękujemy za wsparcie na Spotify!! 13:22 - Twoja Stara w TVP (literalnie) 18:23 - O NO NO NO NO NO 19:20 - Tartak podcast 19:54 - Bezpieczne transportowanie butelek 21:25 - Speedrun Czaruchy 22:25 - Zaginiony Cz-word i problematyka pozornych n-wordów 27:00 - Szkalowanie papaja zanim to było modne 29:13 - SEJM THE GAME! (można już dodać do wishlisty na Steam) 30:00 - Nie moge mam spanko :3 31:50 - Dzieci z bloków vs dzieci z działek 34:15 - Miesiąc Dumy (z bycia Żugajką) 35:05 - Trump jest skibidi (i winny, ale jeszcze tego nie rozkminiliśmy) 35:42 - Czy Ania Lewandowska odwala Robercikowi? 38:05 - Salma Hayek throwback 39:14 - Proste fakty 39:25 - Ta co ma fryzurę jak szczur z kanału według BARDZO heteroseksualnego redpillowca 43:15 - Dlaczego stupkarze to dobrzy reżyserzy? 45:27 - Proste fakty po raz kolejny 45:35 - McFakapik McDonalds z McU 49:30 - FAPGODPL OBEJRZYJ TEN SEGMENT 52:00 - Jeszcze raz wesołego geja 53:20 - Kizo coś bełkocze, ale oprócz tego bełkocze 56:05 - XDDDDD 56:25 - Znasz kogoś z maja? 56:43 - XDDDDDDDDDDD 57:15 - Czytamy memy 58:33 - DZIĘKUJEMY PATRONOM!!! (i proste fakty) 59:54 - Czterystapietnaściezterystapietnaście bawi Cię to? 1:00:17 - DZIĘKUJEMY PATRONOM!!! 1:04:23 - CZAREK NA MIŁOŚĆ BOSKĄ XDDD 1:05:57 - TA, NO, GG CZAREK XDD 1:06:17 - Spocuchy w Fortnite się zesrały 1:09:14 - Dużo prostych faktów 1:09:30 - Czy nowy karnet Fortnite oddaje 1:21:37 - Serial Fallout dalej denerwuje Zbycha 1:24:36 - Uważajcie na kleszcze 1:25:02 - XDDDDDDDDD 1:25:41 - Nie, serio, uważajcie na kleszcze 1:26:30 - Buuuhuu zakrętki 1:29:05 - XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 1:30:35 - ŻUKOSIA Z BAZĄ?!?! 1:32:14 - XDDDDDD NIE MOGĘ XDDDDD 1:32:50 - To jak to jest z tymi zakrętkami 1:33:22 - CZAREK PRZESTAŃ SIĘ TRZĄŚĆ XDDDDDDDD 1:34:00 - Dobra, zakrętki, już XDD 1:38:30 - DUSZĘ SIĘ XDDDDDDDD 1:38:44 - Tanajno z rigczem 1:40:15 - Teoria podkowy a głupota polityków 1:42:35 - Gerwalt to pajac 1:44:00 - Most który się zawalił kilka miesięcy temu także nie wiem po co ale ok 1:45:00 - Cześć Łukasz! 1:46:20 - Najgorsza próba anulowania youtubera (In Praise of Shadows vs Wendigoon) 1:59:15 - Gracze lola lmao who cares 2:00:00 - Można, wręcz powinno, nawet trzeba 2:00:30 - Imagine tak się emocjonować lolem 2:02:13 - FAKTY 2:02:50 - Nie no serio kogo lol obchodzi cry about it bozo 2:04:15 - Jeszcze parę rzeczy o In Praise of Shadows 2:06:50 - Autoratio 2:08:35 - XDDDDDDDDDDDDDDDDD 2:09:10 - ASMR jedzenia bagietki mając schizofrenię

Ni3 Wiem Podcast (103) - Krzesła w locie, Tyson czilere ma, pomocy ktoś wziął pożyczkę na mojego psa
2024-05-26 13:45:00

Dzisiejszy podcast będzie miał różne wzloty i upadki. Będą śmiechy, żarty, dyskusje, ale również udar i zanik chęci do czegokolwiek. Prowadzący:  @piotrekparking5925   @Czarekbut   @KoZack97  SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast ROZDZIAŁY 0:00 - Intro & patroni 0:30 - Recytacja (Białas - HOW) 1:40 - Przywitanko 2:15 - PIESEL 8:34 - Jak poprawnie żartować z kogoś 12:00 - Poprawność polityczna nas cenzuruje!!!! 14:40 - Kiedy chcesz komuś pocisnąć ale uwaliłeś speech check 16:30 - Fiu fiu zadymka XdDD (nienawidzę Clout MMA) 25:45 - Myśli pszerurzne 27:45 - Fun fact o obrzezaniu (serio) 30:30 - DZIĘKUJEMY PATRONOM!!!!! 34:32 - Proste fakty 34:42 - Piotrek ma wolne za tydzień 36:20 - ZBYCHU CZARUCHA AND KAMIL EPISODE 37:30 - Piotruś fajrant 39:30 - MazuryGate 41:45 - Scamerzy mnie nie naciągną 42:15 - Zawody na Mazurach po otwarciu 43:00 - Skynet wrócił (mam Robokopy na złom) 45:40 - Uniwersum Norbiego 52:35 - Żulfluenserzy 55:40 - Wielka gra FugCkoda dobiegła końca 56:25 - PewDiePie o influenserach w Japonii 1:01:05 - Prawo Poego 1:02:35 - Pasut dalej swoje 1:10:00 - Kto zawinił w sumie 1:26:40 - Incydent kałowy (Wrocław tym razem) 1:29:10 - WARNING Fagata 1:29:40 - Dziewiąty listopada 1:30:40 - Fagata zjadła cały granulat dla onlifansiar i zgrywa niewiniątko 1:38:10 - Ten nieszczęsny odcinek Wojewódzkiego 1:41:30 - Stay hydrated 1:42:10 - Biedni Ani Mru Mru 1:44:55 - Fala zawałów w Polsce po emisji odcinka z Fagatą 1:46:55 - Tyson se jajuwe robi 1:52:20 - WuWunio vs Szalony Reportier 2:00:50 - ZACHÓD POWSTAŁ NA UŁ 2:02:15 - GTA w Lublinie 2:03:10 - Wait for it... 2:03:40 - SKIBIDI BIDEN

Dzisiejszy podcast będzie miał różne wzloty i upadki. Będą śmiechy, żarty, dyskusje, ale również udar i zanik chęci do czegokolwiek. Prowadzący:  @piotrekparking5925   @Czarekbut   @KoZack97  SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast ROZDZIAŁY 0:00 - Intro & patroni 0:30 - Recytacja (Białas - HOW) 1:40 - Przywitanko 2:15 - PIESEL 8:34 - Jak poprawnie żartować z kogoś 12:00 - Poprawność polityczna nas cenzuruje!!!! 14:40 - Kiedy chcesz komuś pocisnąć ale uwaliłeś speech check 16:30 - Fiu fiu zadymka XdDD (nienawidzę Clout MMA) 25:45 - Myśli pszerurzne 27:45 - Fun fact o obrzezaniu (serio) 30:30 - DZIĘKUJEMY PATRONOM!!!!! 34:32 - Proste fakty 34:42 - Piotrek ma wolne za tydzień 36:20 - ZBYCHU CZARUCHA AND KAMIL EPISODE 37:30 - Piotruś fajrant 39:30 - MazuryGate 41:45 - Scamerzy mnie nie naciągną 42:15 - Zawody na Mazurach po otwarciu 43:00 - Skynet wrócił (mam Robokopy na złom) 45:40 - Uniwersum Norbiego 52:35 - Żulfluenserzy 55:40 - Wielka gra FugCkoda dobiegła końca 56:25 - PewDiePie o influenserach w Japonii 1:01:05 - Prawo Poego 1:02:35 - Pasut dalej swoje 1:10:00 - Kto zawinił w sumie 1:26:40 - Incydent kałowy (Wrocław tym razem) 1:29:10 - WARNING Fagata 1:29:40 - Dziewiąty listopada 1:30:40 - Fagata zjadła cały granulat dla onlifansiar i zgrywa niewiniątko 1:38:10 - Ten nieszczęsny odcinek Wojewódzkiego 1:41:30 - Stay hydrated 1:42:10 - Biedni Ani Mru Mru 1:44:55 - Fala zawałów w Polsce po emisji odcinka z Fagatą 1:46:55 - Tyson se jajuwe robi 1:52:20 - WuWunio vs Szalony Reportier 2:00:50 - ZACHÓD POWSTAŁ NA UŁ 2:02:15 - GTA w Lublinie 2:03:10 - Wait for it... 2:03:40 - SKIBIDI BIDEN

Ni3 Wiem Podcast (102) - Freak z Ciebie nie wyjdzie, Łajcior w ogniu, uwaga na wodny balast w Płocku
2024-05-19 13:45:00

Czterej pancerni i pies referencja, ale w Rudym 102 jest nas tylko trzech -  @Czarekbut   @piotrekparking5925  i  @KoZack97  W dzisiejszym odcinku we freakfightach freaków sprawy, freaków życie i zabawy. Są codziennie awantury, nie ma dnia bez ostrej rury. Oprócz tego White i Białas się dissują, chłopak tego gościa co pobił PiwkoNieMożna dalej coś próbuje i wiele więcej! SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast ROZDZIAŁY 0:00 - Intro & patroni 0:30 - Recytacja (Organek - Missisipi w ogniu) 1:30 - Przywitanko 3:14 - Moja miłość do Ciebie wciąż płonie... 4:20 - Trzaskowski na wakacjach w Płocku 9:20 - Diho referencja 12:05 - Potencjał na mem z wojakiem i chadem 13:40 - Rozwalił tamę (nienawidzi żony) 16:25 - Wojewódzki co Ty gotujesz 20:43 - Freestyle Eryka Moczko XD 30:35 - Nowy event od South Park 33:35 - Najman o azbeście 34:50 - Pozdrawiamy Płaskiego 35:30 - Dlaczego Zbych i Czarek ostatnio nie słuchają rapu 36:53 - SBM w ogniu (oraz beef White vs Białas) 55:20 - Ni2 Wiem Podcast a potem Chaos Podcast 58:20 - Pierwsza Żabka w Rumunii (świeć Panie nad ich asortymentem) 1:00:30 - Scamerzy z Telegramu 1:01:50 - Luna została ztrolololowana 1:05:23 - DZIĘKUJEMY PATRONOM 1:10:00 - Fajrant podcast 1:15:30 - Kotki 1:16:30 - Tego pajaca co coś chce od Piwko ciąg dalszy 1:30:40 - Możesz wyjść z Freaków ale freaki z Ciebie nie wyjdą 1:42:35 - Żugajki w okopach 1:45:00 - Psy i kotki 1:55:00 - Rant o rozpijaniu (rzekomym) 2:08:50 - Roast Podcast 2:12:35 - Komiczny hejt na Asssassins Creed 2:15:20 - Keffals wyjaśniona (polecam film Mutahara) 2:19:30 - Mało Ci Drake?

Czterej pancerni i pies referencja, ale w Rudym 102 jest nas tylko trzech -  @Czarekbut   @piotrekparking5925  i  @KoZack97  W dzisiejszym odcinku we freakfightach freaków sprawy, freaków życie i zabawy. Są codziennie awantury, nie ma dnia bez ostrej rury. Oprócz tego White i Białas się dissują, chłopak tego gościa co pobił PiwkoNieMożna dalej coś próbuje i wiele więcej! SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast ROZDZIAŁY 0:00 - Intro & patroni 0:30 - Recytacja (Organek - Missisipi w ogniu) 1:30 - Przywitanko 3:14 - Moja miłość do Ciebie wciąż płonie... 4:20 - Trzaskowski na wakacjach w Płocku 9:20 - Diho referencja 12:05 - Potencjał na mem z wojakiem i chadem 13:40 - Rozwalił tamę (nienawidzi żony) 16:25 - Wojewódzki co Ty gotujesz 20:43 - Freestyle Eryka Moczko XD 30:35 - Nowy event od South Park 33:35 - Najman o azbeście 34:50 - Pozdrawiamy Płaskiego 35:30 - Dlaczego Zbych i Czarek ostatnio nie słuchają rapu 36:53 - SBM w ogniu (oraz beef White vs Białas) 55:20 - Ni2 Wiem Podcast a potem Chaos Podcast 58:20 - Pierwsza Żabka w Rumunii (świeć Panie nad ich asortymentem) 1:00:30 - Scamerzy z Telegramu 1:01:50 - Luna została ztrolololowana 1:05:23 - DZIĘKUJEMY PATRONOM 1:10:00 - Fajrant podcast 1:15:30 - Kotki 1:16:30 - Tego pajaca co coś chce od Piwko ciąg dalszy 1:30:40 - Możesz wyjść z Freaków ale freaki z Ciebie nie wyjdą 1:42:35 - Żugajki w okopach 1:45:00 - Psy i kotki 1:55:00 - Rant o rozpijaniu (rzekomym) 2:08:50 - Roast Podcast 2:12:35 - Komiczny hejt na Asssassins Creed 2:15:20 - Keffals wyjaśniona (polecam film Mutahara) 2:19:30 - Mało Ci Drake?

Ni3 Wiem Podcast (101) - Afera akustyczna, Joost wyleciał, a Madonna nie powinna tak przy dzieciach
2024-05-12 13:45:00

Witom w sto pierwszym odcinku Ni3 Wiem Podcast, w którym omówimy dlaczego s*ks nie istnieje a ty nadal masz złe nagłośnienie na dniu strażaka. SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Rozdziały Jak Zbuch zrobi

Witom w sto pierwszym odcinku Ni3 Wiem Podcast, w którym omówimy dlaczego s*ks nie istnieje a ty nadal masz złe nagłośnienie na dniu strażaka. SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Rozdziały Jak Zbuch zrobi

Ni3 Wiem Podcast (100) - Patron zaspał na setny odcinek, Kendrick vs. Drake, a Velma mrozi jak shake
2024-05-05 15:57:22

Witom w setnym odcinku Ni3 Wiem Podcast, który jest specjalnie tak zwykły jak inne! SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast ZBIÓRKA DLA KORNELA: https://www.siepomaga.pl/kornel-kloda ROZDZIAŁY: 0:00 Intro 0:40 Rozdziały jak Zbychu zrobi

Witom w setnym odcinku Ni3 Wiem Podcast, który jest specjalnie tak zwykły jak inne! SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast ZBIÓRKA DLA KORNELA: https://www.siepomaga.pl/kornel-kloda ROZDZIAŁY: 0:00 Intro 0:40 Rozdziały jak Zbychu zrobi

Ni3 Wiem Podcast (99) - Szalony farmazon, Deadpool 3, dziwnie bawią się na lewicy, nie wiem jak ty
2024-04-28 13:54:12

Zarząd bibiepi Ni3 Wiem Podcast w składzie Czarek ​⁠ Butkiewicz, Piotrek ​⁠ Parking i Zbychu ​⁠ Skowroński dementuje jakoby Lewica miałaby strzyc młodych twitterowiczow. Nikt nic nie słyszał i nikt nic nie wie SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Więcej Ni3 Wiem Contentu znajdziecie u ​⁠ (serdecznie polecamy) ZBIÓRKA DLA KORNELA: https://www.siepomaga.pl/kornel-kloda Rozdziały jak Zbychu wstanie na kacu i zrobi

Zarząd bibiepi Ni3 Wiem Podcast w składzie Czarek ​⁠ Butkiewicz, Piotrek ​⁠ Parking i Zbychu ​⁠ Skowroński dementuje jakoby Lewica miałaby strzyc młodych twitterowiczow. Nikt nic nie słyszał i nikt nic nie wie SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Więcej Ni3 Wiem Contentu znajdziecie u ​⁠ (serdecznie polecamy) ZBIÓRKA DLA KORNELA: https://www.siepomaga.pl/kornel-kloda Rozdziały jak Zbychu wstanie na kacu i zrobi

Ni3 Wiem Podcast (98) - Fallout i Doze w naszej ocenie, natomiast Kalisz nie istnieje
2024-04-21 14:50:10

Zarząd bibiepi Ni3 Wiem Podcast w składzie Czarek  @Czarekbut  Butkiewicz, Piotrek  @piotrekparking5925  Parking i Zbychu  @KoZack97  Skowroński dementuje jakoby takie miasto jak "Kalisz" kiedykolwiek istniało. Nie ma na to dowodów a wszyscy którzy próbują Wam wmówić że jest inaczej są opłaconymi agentami federalnymi. SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Więcej Ni3 Wiem Contentu znajdziecie u  @IDKFandomUniverse  (serdecznie polecamy) ROZKŁAD JAZDY (JAZDA Z FAGATAMI): 0:00 Spotify i Apple Podcasts 0:11 Patroni odcinka 0:28 Recytacja (Quebonafide - Oh My Buddha) 1:13 Przywitanko 2:10 Recenzja Doze 4:45 Gastrofluenserzy 6:30 Dlaczego wszyscy mają swoje energole? 10:10 WK Dzik nie sponsor us tylko zatrudnijcie us 15:00 Ranking śmiesznych energoli 18:20 Mój Garaż Pimpuś 21:30 Kebab z Ikei 23:15 Kalisz nie istnieje 31:20 TO MA BYĆ KOŚCIÓŁ?! 34:20 Specjal Spore XD 36:38 Przecenki na Steam 39:00 Gimperowanie w grach 41:10 Dzięki Zbychu (nie ma problemu Zbychu) (kocham Cię Zbychu) (ja Ciebie też Zbychu) (mua) (mua) 42:15 SPOILEROWA recka Fallout 57:30 Hot take - baby nie srajo 1:01:30 FREE NUKESLEGAL 1:02:40 Kanarman 1:04:50 Paru innych samozwańczych zawodowców 1:05:55 Jestem zmentzony 1:07:35 Piwko Nie Można 2 - Papierosowe Boogaloo 1:12:40 Jak tam Skrzypas? Nie żenujesz już? 1:14:08 ECPU ale z wkurzającymi pasażerami 1:24:25 DZIĘKUJEMY PATRONOM!!! 1:30:38 Owca WK cały, ale wilki szczekają Reszta później sorki

Zarząd bibiepi Ni3 Wiem Podcast w składzie Czarek  @Czarekbut  Butkiewicz, Piotrek  @piotrekparking5925  Parking i Zbychu  @KoZack97  Skowroński dementuje jakoby takie miasto jak "Kalisz" kiedykolwiek istniało. Nie ma na to dowodów a wszyscy którzy próbują Wam wmówić że jest inaczej są opłaconymi agentami federalnymi. SŁUCHAJ NAS NA SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/6KLAD7X8VFRaYroiVf2mqo?si=f7e98bcd143c4956 mail: niewiempodcasts@gmail.com Patreon : https://www.patreon.com/NI3WiemPodcast NWP na Twitterze : https://www.twitter.com/Ni3WiemPodcast Więcej Ni3 Wiem Contentu znajdziecie u  @IDKFandomUniverse  (serdecznie polecamy) ROZKŁAD JAZDY (JAZDA Z FAGATAMI): 0:00 Spotify i Apple Podcasts 0:11 Patroni odcinka 0:28 Recytacja (Quebonafide - Oh My Buddha) 1:13 Przywitanko 2:10 Recenzja Doze 4:45 Gastrofluenserzy 6:30 Dlaczego wszyscy mają swoje energole? 10:10 WK Dzik nie sponsor us tylko zatrudnijcie us 15:00 Ranking śmiesznych energoli 18:20 Mój Garaż Pimpuś 21:30 Kebab z Ikei 23:15 Kalisz nie istnieje 31:20 TO MA BYĆ KOŚCIÓŁ?! 34:20 Specjal Spore XD 36:38 Przecenki na Steam 39:00 Gimperowanie w grach 41:10 Dzięki Zbychu (nie ma problemu Zbychu) (kocham Cię Zbychu) (ja Ciebie też Zbychu) (mua) (mua) 42:15 SPOILEROWA recka Fallout 57:30 Hot take - baby nie srajo 1:01:30 FREE NUKESLEGAL 1:02:40 Kanarman 1:04:50 Paru innych samozwańczych zawodowców 1:05:55 Jestem zmentzony 1:07:35 Piwko Nie Można 2 - Papierosowe Boogaloo 1:12:40 Jak tam Skrzypas? Nie żenujesz już? 1:14:08 ECPU ale z wkurzającymi pasażerami 1:24:25 DZIĘKUJEMY PATRONOM!!! 1:30:38 Owca WK cały, ale wilki szczekają Reszta później sorki

Informacja dotycząca prawa autorskich: Wszelka prezentowana tu zawartość podkastu jest własnością jego autora

Wyszukiwanie

Kategorie