O serialach

"O serialach" to podcast Bartosza Węglarczyka i Piotra Markiewicza, w którym razem z gościem przedstawiają osobiste rekomendacje najważniejszych premier. To obowiązkowa pozycja dla każdego fana filmowego i serialowego świata, podszyta wiedzą o nieoczywistych faktach.

Kategorie:
TV & Film

Odcinki od najnowszych:

Genialne i te, które zostały porzucone w połowie odcinka. Co oglądamy, a co leci w tle? #OnetAudio
2023-06-16 13:54:10

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio. "Ted Lasso", "Yellowstone", "Black Mirror" i "Kariera Nikodema Dyzmy". W odcinku na żywo Bartosz Węglarczyk i Piotr Markiewicz biorą na tapet nowe i starsze produkcje, które zachwycają lub zawodzą, jednak nade wszystko zostają w pamięci i prowokują do rozmowy. – Dla mnie takim probierzem jest to, czy pierwsze 15 lub 20 minut przykuje moją uwagę na tyle, że przestanę robić to, co robię. Dla mnie to oznaka, że muszę zapauzować serial, zostawić go sobie na wieczór i obejrzeć w skupieniu. Jeżeli jestem po jednym, dwóch odcinkach i wiem, co się dzieje, nie zwracając na niego za bardzo uwagi, to znaczy, że jest to serial do oglądania w tle. "Oglądadło" jak ja to nazywam – wyjaśnia Piotr Markiewicz. – Jedyny dobry polski serial polityczny, ale to mówię ironicznie, to była "Kariera Nikodema Dyzmy". Trochę o parapolityce po prostu. Tak na serio, współczesnego i dobrego serialu politycznego nie było w Polsce – mówi Bartosz Węglarczyk, analizując, czy obecnie da się z sukcesem zrealizować w kraju tego typu produkcję. – Mam poczucie, że "Black Mirror" wraca na dobre tory. Odpadłem w czwartym sezonie, ale ten pierwszy odcinek [nowego sezonu] naprawdę sprawia, że znowu zaczynam wierzyć w twórcę. Jest świetny – wyjaśnia Piotr Markiewicz – To nie jest takie wyskakiwanie w przyszłość, która może się wydarzy, a może się nie wydarzy. Jest bardzo mocno osadzony w tej rzeczywistości, którą mamy na co dzień. Którą znamy i którą rozumiemy – dodaje. W najnowszym odcinku "O serialach" rozmawiamy także o tym, które produkcje miały ogromny i koniec końców niezrealizowany potencjał, o tym, czy da się oglądać seriale z lektorem i debatujemy, czy "Fubar" ze Schwarzeneggerem jest dobry, czy zupełnie nie.

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio.

"Ted Lasso", "Yellowstone", "Black Mirror" i "Kariera Nikodema Dyzmy". W odcinku na żywo Bartosz Węglarczyk i Piotr Markiewicz biorą na tapet nowe i starsze produkcje, które zachwycają lub zawodzą, jednak nade wszystko zostają w pamięci i prowokują do rozmowy.

– Dla mnie takim probierzem jest to, czy pierwsze 15 lub 20 minut przykuje moją uwagę na tyle, że przestanę robić to, co robię. Dla mnie to oznaka, że muszę zapauzować serial, zostawić go sobie na wieczór i obejrzeć w skupieniu. Jeżeli jestem po jednym, dwóch odcinkach i wiem, co się dzieje, nie zwracając na niego za bardzo uwagi, to znaczy, że jest to serial do oglądania w tle. "Oglądadło" jak ja to nazywam – wyjaśnia Piotr Markiewicz.

– Jedyny dobry polski serial polityczny, ale to mówię ironicznie, to była "Kariera Nikodema Dyzmy". Trochę o parapolityce po prostu. Tak na serio, współczesnego i dobrego serialu politycznego nie było w Polsce – mówi Bartosz Węglarczyk, analizując, czy obecnie da się z sukcesem zrealizować w kraju tego typu produkcję.

– Mam poczucie, że "Black Mirror" wraca na dobre tory. Odpadłem w czwartym sezonie, ale ten pierwszy odcinek [nowego sezonu] naprawdę sprawia, że znowu zaczynam wierzyć w twórcę. Jest świetny – wyjaśnia Piotr Markiewicz – To nie jest takie wyskakiwanie w przyszłość, która może się wydarzy, a może się nie wydarzy. Jest bardzo mocno osadzony w tej rzeczywistości, którą mamy na co dzień. Którą znamy i którą rozumiemy – dodaje.

W najnowszym odcinku "O serialach" rozmawiamy także o tym, które produkcje miały ogromny i koniec końców niezrealizowany potencjał, o tym, czy da się oglądać seriale z lektorem i debatujemy, czy "Fubar" ze Schwarzeneggerem jest dobry, czy zupełnie nie.

"Idol" to ładny obrazek, w którym zapomniano o treści? "Na siłę kontrowersyjny" #OnetAudio
2023-06-08 20:00:00

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio. Często scenariuszem można powiedzieć tak wiele, że na ekranie nie trzeba sięgać po zbytnią dosłowność. Czy tak stało się w przypadku serialu "Idol" w reżyserii Sama Levinsona, którego premierowy odcinek podzielił i krytyków, i fanów? – Serial stara się być bardzo mocno, niestety na siłę, kontrowersyjny – mówi Piotr Markiewicz.   – Po tym pierwszym odcinku nie wiem, czy jest to serial, który ma się wziąć za branżę muzyki pop i ten, często na siłę, kontrowersyjny światek. Jeżeli tak, to na razie to nie wychodzi – stwierdza Piotr Markiewicz po obejrzeniu premierowego odcinka serialu "Idol".   – Nie wiemy, czy jest wyzwolona, czy stłamszona – komentuje Markiewicz, opisując postać graną przez Lily-Rose Depp.   – Pokaż mi spin-off, który jest dobry – mówi zastępujący Bartka Węglarczyka Piotr Różycki, odnosząc się do "Euforii", czyli poprzedniej produkcji Sama Levinsona – Tych seriali jest tyle, że czasem lubię wracać do tego, co lata temu oglądałem i wiem, że mi się podobało na 100 proc. Po prostu ponownie odkrywam klasyk, który już znam – dodaje.    W najnowszym odcinku "O serialach" rozmawiamy także o tym, czy wskrzeszenie Samanthy w kontynuacji "Seksu w Wielkim Mieście" to dobry pomysł, o tym, dlaczego warto czekać na drugą część "Diuny" i o wstrzymanych serialach, których być może już nie zobaczymy.

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio.

Często scenariuszem można powiedzieć tak wiele, że na ekranie nie trzeba sięgać po zbytnią dosłowność. Czy tak stało się w przypadku serialu "Idol" w reżyserii Sama Levinsona, którego premierowy odcinek podzielił i krytyków, i fanów? – Serial stara się być bardzo mocno, niestety na siłę, kontrowersyjny – mówi Piotr Markiewicz.   – Po tym pierwszym odcinku nie wiem, czy jest to serial, który ma się wziąć za branżę muzyki pop i ten, często na siłę, kontrowersyjny światek. Jeżeli tak, to na razie to nie wychodzi – stwierdza Piotr Markiewicz po obejrzeniu premierowego odcinka serialu "Idol".   – Nie wiemy, czy jest wyzwolona, czy stłamszona – komentuje Markiewicz, opisując postać graną przez Lily-Rose Depp.   – Pokaż mi spin-off, który jest dobry – mówi zastępujący Bartka Węglarczyka Piotr Różycki, odnosząc się do "Euforii", czyli poprzedniej produkcji Sama Levinsona – Tych seriali jest tyle, że czasem lubię wracać do tego, co lata temu oglądałem i wiem, że mi się podobało na 100 proc. Po prostu ponownie odkrywam klasyk, który już znam – dodaje.    W najnowszym odcinku "O serialach" rozmawiamy także o tym, czy wskrzeszenie Samanthy w kontynuacji "Seksu w Wielkim Mieście" to dobry pomysł, o tym, dlaczego warto czekać na drugą część "Diuny" i o wstrzymanych serialach, których być może już nie zobaczymy.

Z polskiej stolicy agrestu do rikszy w Londynie. Kośmicki: "Komedia od tragedii różni się tylko kontekstem" #OnetAudio
2023-06-01 20:00:00

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio .   – Bardzo dużą sztuką jest napisanie humoru takiego jak te pasty internetowe. Gdzie jest kumulacja wszystkiego , intensyfikacja całego humoru na raz – mówi Piotr Markiewicz o serialu "Emigracja XD", w którym prawda miesza się z fikcją, a droga z polskiej stolicy agrestu do Londynu prowadzi przez wyboje polskiej i brytyjskiej mentalności. – Są takie momenty, gdy jest nieco grubiej i jest dosypane tego komizmu, ale tak naprawdę komedia od tragedii różni się tylko kontekstem – stwierdza Łukasz Kośmicki, reżyser serialu "Emigracja XD", który był gościem podcastu "O serialach". – Muszę powiedzieć, że byłem zaskoczony, gdy zacząłem to oglądać, ponieważ wydawało mi się, że ten serial będzie w całości o emigracji. Oczywiście duża jego część rozgrywa się w Londynie, opowiada o Polakach, którzy tam pojechali i próbują tam przeżyć, jednak spory kawałek na początku dzieje się w Polsce – zauważa redaktor naczelny Onet, Bartosz Węglarczyk, a Piotr Markiewicz dodaje: – Jest też [serial] przykrywką do wszystkich uwypuklonych polskich cech – W najnowszym odcinku "O serialach" rozmawiamy także o Tinie Turner, przekroju produkcji z Arnoldem Schwarzeneggerem i o tym, jak "Barry" z komedii zamienia się w dramat i robi to nadzwyczaj dobrze.

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio. 

– Bardzo dużą sztuką jest napisanie humoru takiego jak te pasty internetowe. Gdzie jest kumulacja wszystkiego, intensyfikacja całego humoru na raz – mówi Piotr Markiewicz o serialu "Emigracja XD", w którym prawda miesza się z fikcją, a droga z polskiej stolicy agrestu do Londynu prowadzi przez wyboje polskiej i brytyjskiej mentalności.

– Są takie momenty, gdy jest nieco grubiej i jest dosypane tego komizmu, ale tak naprawdę komedia od tragedii różni się tylko kontekstem – stwierdza Łukasz Kośmicki, reżyser serialu "Emigracja XD", który był gościem podcastu "O serialach".

– Muszę powiedzieć, że byłem zaskoczony, gdy zacząłem to oglądać, ponieważ wydawało mi się, że ten serial będzie w całości o emigracji. Oczywiście duża jego część rozgrywa się w Londynie, opowiada o Polakach, którzy tam pojechali i próbują tam przeżyć, jednak spory kawałek na początku dzieje się w Polsce – zauważa redaktor naczelny Onet, Bartosz Węglarczyk, a Piotr Markiewicz dodaje: – Jest też [serial] przykrywką do wszystkich uwypuklonych polskich cech –

W najnowszym odcinku "O serialach" rozmawiamy także o Tinie Turner, przekroju produkcji z Arnoldem Schwarzeneggerem i o tym, jak "Barry" z komedii zamienia się w dramat i robi to nadzwyczaj dobrze.

Czy to był finał godny całego serialu? Dyskutujemy o zakończeniu "Sukcesji" #OnetAudio
2023-05-31 08:51:23

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio .   Jesteśmy świeżo po zobaczeniu ostatniego odcinka najważniejszego serialu ostatnich lat - "Sukcesji". Czy wszyscy bohaterowie zasłużyli na swój los? O tym dyskutujemy w specjalnym odcinku "O serialach". UWAGA! To rozmowa ze spoilerami - mówimy o wszystkim, co się wydarzyło w finale "Sukcesji".

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio. 

Jesteśmy świeżo po zobaczeniu ostatniego odcinka najważniejszego serialu ostatnich lat - "Sukcesji". Czy wszyscy bohaterowie zasłużyli na swój los? O tym dyskutujemy w specjalnym odcinku "O serialach". UWAGA! To rozmowa ze spoilerami - mówimy o wszystkim, co się wydarzyło w finale "Sukcesji".

Zbliża się finał "Sukcesji". Kieran Culkin kradnie aktorsko ostatni sezon hitu HBO #OnetAudio
2023-05-25 20:00:00

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio .   – To jest taki serial, w którym wszystko idzie świetnie. Cała ekipa, od scenarzystów, reżysera i aktorów, po ekipę techniczną i wszystkich na planie – tam wszystko fantastycznie pracuje. I to widać. Ale w ostatnim sezonie to jednak Roman, czyli Kieran Culkin, kradnie sezon aktorsko – ocenia finałową serię "Sukcesji" Bartosz Węglarczyk. – To, co on wyczynia w ostatnim sezonie... To jest człowiek, który przerósł swojego starszego brata, [Macaulaya Culkina] o parę klas aktorskich. Zwłaszcza po ostatnim sezonie "Sukcesji" wyrasta na jednego z najlepszych aktorów swojego pokolenia. To jest niebywale – zauważa redaktor naczelny Onetu. – Łokciami i kolanami przepycha się do czołówki aktorskiej na świecie. Kibicuję mu bardzo – dodaje Piotr Markiewicz. W najnowszym odcinku "O serialach" rozmawiamy także o bardzo wyczekiwanym "Killers of the Flower Moon" Martina Scorsesego z Leonardo DiCaprio i Robertem De Niro w rolach głównych.

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio. 

– To jest taki serial, w którym wszystko idzie świetnie. Cała ekipa, od scenarzystów, reżysera i aktorów, po ekipę techniczną i wszystkich na planie – tam wszystko fantastycznie pracuje. I to widać. Ale w ostatnim sezonie to jednak Roman, czyli Kieran Culkin, kradnie sezon aktorsko – ocenia finałową serię "Sukcesji" Bartosz Węglarczyk.

– To, co on wyczynia w ostatnim sezonie... To jest człowiek, który przerósł swojego starszego brata, [Macaulaya Culkina] o parę klas aktorskich. Zwłaszcza po ostatnim sezonie "Sukcesji" wyrasta na jednego z najlepszych aktorów swojego pokolenia. To jest niebywale – zauważa redaktor naczelny Onetu.

– Łokciami i kolanami przepycha się do czołówki aktorskiej na świecie. Kibicuję mu bardzo – dodaje Piotr Markiewicz.

W najnowszym odcinku "O serialach" rozmawiamy także o bardzo wyczekiwanym "Killers of the Flower Moon" Martina Scorsesego z Leonardo DiCaprio i Robertem De Niro w rolach głównych.

Dobra muzyka filmowa to taka, której nie słychać? Urbański: to gra znaczeń #OnetAudio
2023-05-18 20:00:00

– To jest gra znaczeń. Cały czas tworzy się oś napięcia między tym, co widać, tym, co słychać, i tym, jakie to wzbudzi oczekiwanie – czy zaskoczymy widza, czy go podprowadzimy pod daną scenę – mówi w podcaście "O serialach" Wojciech Urbański, kompozytor i producent muzyczny, autor oryginalnej ścieżki dźwiękowej m.in. do filmu "Hiacynt". Przyczynkiem do dyskusji o muzyce w filmach i roli kompozytora jest startujący 23 maja Festiwal Muzyki Filmowej, którego centralnym punktem będzie FMF Space Gala (zaplanowana na sobotę 27 maja), gdzie usłyszymy utwory z takich filmów jak "Avatar: Istota wody", "Solaris" czy "Grawitacji". Festiwal gościć będzie także samego Hansa Zimmera i Patricka Doyle'a. W pierwszej części podcastu Bartosz Węglarczyk i Piotr Markiewicz rozmawiają z kolei o tym, dlaczego nie mają ochoty oglądać potencjalnego drugiego sezonu serialu "#BringBackAlice". – Jest to tak zły serial, że mieliśmy sporo radochy, oglądając wspólnie finałowy odcinek – mówi redaktor naczelny Onetu.

– To jest gra znaczeń. Cały czas tworzy się oś napięcia między tym, co widać, tym, co słychać, i tym, jakie to wzbudzi oczekiwanie – czy zaskoczymy widza, czy go podprowadzimy pod daną scenę – mówi w podcaście "O serialach" Wojciech Urbański, kompozytor i producent muzyczny, autor oryginalnej ścieżki dźwiękowej m.in. do filmu "Hiacynt".

Przyczynkiem do dyskusji o muzyce w filmach i roli kompozytora jest startujący 23 maja Festiwal Muzyki Filmowej, którego centralnym punktem będzie FMF Space Gala (zaplanowana na sobotę 27 maja), gdzie usłyszymy utwory z takich filmów jak "Avatar: Istota wody", "Solaris" czy "Grawitacji". Festiwal gościć będzie także samego Hansa Zimmera i Patricka Doyle'a.

W pierwszej części podcastu Bartosz Węglarczyk i Piotr Markiewicz rozmawiają z kolei o tym, dlaczego nie mają ochoty oglądać potencjalnego drugiego sezonu serialu "#BringBackAlice". – Jest to tak zły serial, że mieliśmy sporo radochy, oglądając wspólnie finałowy odcinek – mówi redaktor naczelny Onetu.

„Dzieje się”. W tym odcinku „Sukcesji” scenarzyści chcieli pokazać, że mają zdolnych aktorów #OnetAudio
2023-05-11 21:02:07

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio .   Dzieje się – mówi o najnowszym odcinku serialu „Sukcesja” w podcaście „O Serialach” Bartek Węglarczyk. Jak dodaje jest tam jedna „scena balkonowa” zupełnie niepasująca do tego serialu, ale udowadniająca jak zdolni aktorzy grają w tym serialu. – Gdybym nie znał serialu „Sukcesja” i ktoś mi powiedział, że to scena filmu Bergman a, to bym uwierzył – dodaje Węglarczyk. „Wbija w fotel”.  - To pokazuje, że dobrzy scenarzyści to jest złoto – dodaje Piotr Markiewicz.

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio. 

Dzieje się – mówi o najnowszym odcinku serialu „Sukcesja” w podcaście „O Serialach” Bartek Węglarczyk. Jak dodaje jest tam jedna „scena balkonowa” zupełnie niepasująca do tego serialu, ale udowadniająca jak zdolni aktorzy grają w tym serialu. – Gdybym nie znał serialu „Sukcesja” i ktoś mi powiedział, że to scena filmu Bergmana, to bym uwierzył – dodaje Węglarczyk. „Wbija w fotel”. 

- To pokazuje, że dobrzy scenarzyści to jest złoto – dodaje Piotr Markiewicz.

Strajk scenarzystów, atak spojlerów i #BringBackAlice z krainy rozczarowania #OnetAudio
2023-05-05 13:30:51

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio .   Węglarczyk i Markiewicz pierwszy raz na żywo, więc w żywej dyskusji również ze słuchaczami. O co pytaliście? Zanim o tym, najpierw Bartosz i Piotr rozmawiają o strajku scenarzystów, który na pewno zmieni branżę serialową i będzie miał dalsze konsekwencje. Co jeśli nie będzie nowych historii? Czy scenarzyści piszą teraz do szuflady? Zastanawiamy się też nad polskim podwórkiem, bo przecież nasi twórcy mają powody do strajkowania…  Poza tym newsy: zbliża się ostatni, wyjątkowy odcinek „Sukcesji”, Bartek Węglarczyk rozczarował się #BringBackAlice, a Piotr Markiewicz odkrył „Power”. Odpowiadamy też na Wasze pytania: o to, jaki serial zabralibyśmy na bezludną wyspę, które skandynawskie seriale są najlepsze i co sądzimy o „Słudze Narodu”. Spoiler: będą tez spoilery. Takie, na które zdaniem Bartka można sobie pozwolić.  W tym odcinku mówimy  m.in . o serialach: „Sukcesja”, „Dyplomatka”, „Bosch”, „Will Trent”, „Yellowstone”, „#BringBackAlice”, „Cytadela”, „Power” i „Patchinko”.

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio. 

Węglarczyk i Markiewicz pierwszy raz na żywo, więc w żywej dyskusji również ze słuchaczami. O co pytaliście? Zanim o tym, najpierw Bartosz i Piotr rozmawiają o strajku scenarzystów, który na pewno zmieni branżę serialową i będzie miał dalsze konsekwencje. Co jeśli nie będzie nowych historii? Czy scenarzyści piszą teraz do szuflady? Zastanawiamy się też nad polskim podwórkiem, bo przecież nasi twórcy mają powody do strajkowania… 

Poza tym newsy: zbliża się ostatni, wyjątkowy odcinek „Sukcesji”, Bartek Węglarczyk rozczarował się #BringBackAlice, a Piotr Markiewicz odkrył „Power”. Odpowiadamy też na Wasze pytania: o to, jaki serial zabralibyśmy na bezludną wyspę, które skandynawskie seriale są najlepsze i co sądzimy o „Słudze Narodu”. Spoiler: będą tez spoilery. Takie, na które zdaniem Bartka można sobie pozwolić. 

W tym odcinku mówimy m.in. o serialach: „Sukcesja”, „Dyplomatka”, „Bosch”, „Will Trent”, „Yellowstone”, „#BringBackAlice”, „Cytadela”, „Power” i „Patchinko”.

Historia kobieca ukryta pod historią mężczyzny. O czym tak naprawdę są "Rozterki Fleishmana"? #OnetAudio
2023-04-27 20:00:00

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio .   Im dalej jestem od tego serialu, tym bardziej mam wrażenie i poczucie, że to taki koń trojański - pod przykryciem historii faceta, tak naprawdę opowiadamy historię kobiety. - mówi Piotr Markiewicz w najnowszym odcinku podcastu "O serialach". "Zgadzam się z tym. To jest serial o kobietach. Oczywiście, mężczyzna jest tam bardzo ważny, wprowadza nas do tego świata, ale im bardziej idziemy z fabułą do przodu, tym bardziej widzimy kobiety, a przestajemy zauważać mężczyzn - odpowiada Dominika Olszyna.   - To jest też serial o ludziach, którzy źle się dobrali. O partnerstwie i szczerości, których tutaj nie ma - dodaje redaktor naczelna Onet Kultury.   - I to jest bardzo dobry serial o byciu egoistą - wtrąca Dominik Jedliński.   - Tak, o egoistach, którzy żyją w swojej bańce, nie potrafią się zatrzymać i mieć autorefleksji - podsumowuje Dominika Olszyna.  Seriale i filmy, o których rozmawiamy:  (1:45) - "The Equalizer 3"   (3:00) - "Bad Boys 4"   (6:30) - "Napoleon"   (9:20) - "Zmierzch"   (11:55) - "Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy" (Amazon Prime Video)   (14:45) - "Rozterki Fleishmana" (Disney +)   (36:20) - "Dyplomatka" (NETFLIX) (49:30) - "Sukcesja" (HBO MAX)

Całość bezpłatnie TYLKO w aplikacji Onet Audio. 

Im dalej jestem od tego serialu, tym bardziej mam wrażenie i poczucie, że to taki koń trojański - pod przykryciem historii faceta, tak naprawdę opowiadamy historię kobiety. - mówi Piotr Markiewicz w najnowszym odcinku podcastu "O serialach". "Zgadzam się z tym. To jest serial o kobietach. Oczywiście, mężczyzna jest tam bardzo ważny, wprowadza nas do tego świata, ale im bardziej idziemy z fabułą do przodu, tym bardziej widzimy kobiety, a przestajemy zauważać mężczyzn - odpowiada Dominika Olszyna.   - To jest też serial o ludziach, którzy źle się dobrali. O partnerstwie i szczerości, których tutaj nie ma - dodaje redaktor naczelna Onet Kultury.   - I to jest bardzo dobry serial o byciu egoistą - wtrąca Dominik Jedliński.   - Tak, o egoistach, którzy żyją w swojej bańce, nie potrafią się zatrzymać i mieć autorefleksji - podsumowuje Dominika Olszyna.  Seriale i filmy, o których rozmawiamy: 

  • (1:45) - "The Equalizer 3"  
  • (3:00) - "Bad Boys 4"  
  • (6:30) - "Napoleon"  
  • (9:20) - "Zmierzch"  
  • (11:55) - "Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy" (Amazon Prime Video)  
  • (14:45) - "Rozterki Fleishmana" (Disney +)  
  • (36:20) - "Dyplomatka" (NETFLIX)
  • (49:30) - "Sukcesja" (HBO MAX)

Aktorskie i realizatorskie mistrzostwo świata. "Za ten odcinek pozgarniają dużo nagród" #OnetAudio
2023-04-20 20:00:00

 - Przez pierwsze dwa odcinki producenci "Sukcesji" wpuszczali nas w maliny, sugerując nam kierunek, w jakim pójdzie ten serial. Jak się okazało, tak naprawdę rzeczywisty kierunek był zupełnie inny. Zamącili, namieszali nam w głowach, a na koniec zrobili taki numer - mówi o trzecim odcinku 4. sezonu Bartosz Węglarczyk. - A ja się z tego cieszę, bo siadałem do kolejnego z myślą "znowu to samo" i czekałem na to, jak zakończy się ten serial. Ale twórcy tchnęli w niego nowe życie - dodaje Piotr Markiewicz.   Seriale i filmy, o których rozmawiamy: (9:30)- "Harry Potter"   (11:15) - "True Detective" (HBO MAX)   (12:30) - "The Penguin"   (14:10) - "The Continental"   (16:05) - "Rycerz siedmiu królestw"   (16:50) - "Sukcesja" (HBO MAX)   (30:25) - "Spirala" (Canal +)   (31:40) - "Rozterki Fleishmana" (Canal +)
 - Przez pierwsze dwa odcinki producenci "Sukcesji" wpuszczali nas w maliny, sugerując nam kierunek, w jakim pójdzie ten serial. Jak się okazało, tak naprawdę rzeczywisty kierunek był zupełnie inny. Zamącili, namieszali nam w głowach, a na koniec zrobili taki numer - mówi o trzecim odcinku 4. sezonu Bartosz Węglarczyk. - A ja się z tego cieszę, bo siadałem do kolejnego z myślą "znowu to samo" i czekałem na to, jak zakończy się ten serial. Ale twórcy tchnęli w niego nowe życie - dodaje Piotr Markiewicz.   Seriale i filmy, o których rozmawiamy:
  • (9:30)- "Harry Potter"  
  • (11:15) - "True Detective" (HBO MAX)  
  • (12:30) - "The Penguin"  
  • (14:10) - "The Continental"  
  • (16:05) - "Rycerz siedmiu królestw"  
  • (16:50) - "Sukcesja" (HBO MAX)  
  • (30:25) - "Spirala" (Canal +)  
  • (31:40) - "Rozterki Fleishmana" (Canal +)

Informacja dotycząca prawa autorskich: Wszelka prezentowana tu zawartość podkastu jest własnością jego autora

Wyszukiwanie

Kategorie